Вищий адміністративний суд України
Про ВАСУ
Пленум ВАСУ
Cудова практика
НКР при ВАСУ
Система адміністративних судів
Суддівське самоврядування
Законодавство
Міжнародно-правове співробітництво
Відомості з декларацій
ІНФОРМАЦІЯ щодо реалізації Закону України "Про очищення влади"
Видавнича діяльність
Вакансії
Інформація про державний бюджет
Запобігання і протидія корупції
База правових позицій

Апарати вищих спеціалізованих судів повинні бути збережені, - заступник Голови ВАСУ Михайло Смокович

Якщо спочатку буде сформовано лише суддівський корпус Верховного Суду, а згодом вирішуватиметься питання з апаратами, то здійснювати судочинство Верховний Суд зможе, у кращому разі, місяців через три-чотири

Огляд ЗМІ. Не відновивши довіру до суду, ми втратимо державу - суддя у відставці Михайло Цуркан

ЮРЛІГА поспілкувалась із кандидатом у члени Вищої ради правосуддя

Пленум ВАСУ ухвалив ряд постанов, зокрема, про внесення змін до КАСУ щодо свободи мирних зібрань

Постанову «Про внесення змін до Кодексу адміністративного судочинства України щодо свободи мирних зібрань», яку направлено до Ради з питань судової реформи

Інформаційний бюлетень щодо тримання мігрантів під вартою

Переклад на українську здійснено Представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні на запит Вищого адміністративного суду України

На запит ВАСУ Бюро ОБСЄ з демократичних інститутів та прав людини підготовлено Висновок щодо Закону України «Про судоустрій і статус суддів»

У Висновку зазначено, що в цілому, Закон України «Про судоустрій і статус суддів» відповідає міжнародним стандартам. Водночас, наголошується, що заходи з реформування судової системи мають забезпечити розумний баланс між підзвітністю та незалежністю судді

ВИСНОВОК до проекту ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії інформаційній агресії іноземних держав» від 07.07.2014 реєстр. №4263а

Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії інформаційній агресії іноземних держав» (далі – законопроект), як зазначено у Пояснювальній записці до нього, внесений з метою захисту інформаційного простору України, протидії зовнішнім інформаційно-психологічним впливам шляхом удосконалення правового механізму розповсюдження та/або ретрансляції телерадіопрограм засобів масової інформації на території України та забезпечення оперативного реагування державним регулятором на ситуацію в інформаційному просторі країни.
 
Вищий адміністративний суд України зазначає, що в цілому законопроект носить позитивний характер але проаналізувавши його положення слід зазначити, що він потребує доопрацювання з огляду на наступне.
 
Запропонована законопроектом стаття 1837 КАСУ не містить вирішення питань інстанційної підсудності. Так, незрозуміло, до якого суду Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення буде подавати адміністративний позов про тимчасову заборону розповсюдження та/або ретрансляції телерадіопрограм іноземних засобів масової інформації на території України.
 
Тобто, який саме суд буде уповноважений розглядати вказану у цій статті категорію справ – місцевий суд, як адміністративний, окружний адміністративний суд, апеляційний адміністративний суд або Вищий адміністративний суд України.
 
Враховуючи наведене, Вищий адміністративний суд України в цілому підтримує запропонований законопроект, за умови визначення інстанційної підсудності зазначених судових справ.

 
 
Список справ, призначених до розгляду
Список автоматичного розподілу справ
Судовий збір
Інформація щодо стадій рощгляду судових справ
Контакти
Довідкова інформація для громадян

Судова влада України
Електроний суд
Реєстр судових рішень
ВАСУ в мережі Facebook


©2015 Вищий адміністративний суд України
лист вебмайстру